Każda firma, która zamierza promować się na targach lub piknikach powinna zorientować się, ile kosztowałyby ją maskotki na zamówienie. Warto przedyskutować w firmie, jak powinna wyglądać maskotka i jakiej wielkości powinna być. O ile nie masz dobrego pomysłu na ładne i unikatowe maskotki reklamowe z logo możesz zakupić projekt zwyczajnego misia, który będzie w stroju, jaki noszą pracownicy twojej firmy.
O ile nie masz żadnego pomysłu na pluszaki reklamowe możesz zdać się na gust firmy, w której będziesz zamawiać własne gadżety. Istotne, byś przekazał wszystkie istotne informacje: kolorystyka, w której utrzymana jest strona lub wystrój biura firmy, oficjalne logo i profil działalności. Pamiętaj także o tym, by wskazać w ramach jakiego budżetu chcesz się poruszać a także jakiej wielkości powinna być maskotka. Optymalnie będzie wybrać maskotkę, która ma pomiędzy 15 a 20 cm wysokości. O ile nie zamierzasz tworzyć maskotek, możesz zrobić nieduże misie na breloczkach lub takie z przyssawką, które można przyczepić do szyby samochodowej. Wybór maskotki warto przedyskutować z pracownikami. Nie bez znaczenia jest też to, jak wygląda ta sprawa u konkurencji. Sprawdź, jakie gadżety daje swoim klientom i przemyśl, czy to strategia, która realnie działa. Bardzo dobrze, by taki miś zaraz kojarzył się z twoją firmą. Jeżeli nie masz dobrego pomysłu na to, jak może wyglądać maskotka promująca twoją firmę, możesz też wynająć firmę marketingową, która przygotuje dla ciebie wizualizację marki i wymyśli, jak mogłaby wyglądać twoja firmowa maskotka.
Zobacz również: maskotki z logo.