Dobry marketing to połowa sukcesu!

Walory przyrodnicze i kulturowe naszego państwie stanowią o jego wysokiej atrakcyjności turystycznej i mogłyby w późniejszym czasie tworzyć przewagę konkurencyjną na arenie europejskiej, a wręcz światowej. Turystyka jest w tej dziedzinie obszarem wielkiej szansy. Polska poprzez swoje położenie w Europie Środkowej na osi wschód-zachód , a ponadto położenie w regionie Bałtyku, jest ważnym obszarem w europejskich powiązaniach komunikacyjnych. Istniejąca infrastruktura turystyczna nie pozwala natomiast na kompletne wykorzystanie tego położenia jako czynnika rozwoju, wpływając niekorzystnie na elegancja inwestycyjną naszego państwie. Potencjał ten nie jest dostatecznie wykorzystany nie tylko ze względu na niską jakość infrastruktury, niemniej jednak też zbyt słabą ofertę dla turystyki poza sezonem letnim. Dlatego potrzebna jest w tej dziedzinie właściwie zorganizowana promocja i reklama. Efektywny marketing w turystyce, a przede wszystkim sprawny marketing w hotelarstwie, otworzyłby nasz kraj dla turystów, w szczególności tych bardzo bogatych, którzy codziennymi korzystają wyłącznie z hoteli. Marketing w hotelarstwie musi być więc tak zorganizowany, aby reklama hotelu, wyjątkowo hotelu o wysokim standardzie, odniosła sukces i przyniosła wyniki.

Polska ma dobre uwarunkowania do rozwoju turystyki letniej i zimowej, a też wiosennej i jesiennej. Są to dziedziny o ogromnych możliwościach, które jednak pomimo pewnego postępu, nadal są prawie że zupełnie niewykorzystywane. Dobrze zorganizowana strategia marketingowa w dziedzinie hotelarstwa i turystyki mogłaby temu zaradzić i przyczynić się do atrakcyjności turystycznej naszego kraju.

Polecam sprawdzić: marketing w turystyce.

Leave a Reply