Pozyskiwanie linków z artykułów sponsorowanych

Ocenia się, że najważniejszą cechą skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich merytoryka. Przez to coraz częściej są wybierane obowiązujące tematy, które są wartościowe pod kątem merytorycznym dla czytelnika. Dotarcie do odbiorców staje się łatwiejsze, jeżeli autor takiego artykułu dostosowuje się do ich wymagań i nadziei. Unika więc zbyt szczegółowych treści technicznych, skupiając się na intuicyjności swojego artykułu. (zamiast wnikliwie opisywać markę pewnego laptopa, decyduje się na opisanie technologii obrotowego ekranu, którą używa).

Poprzez artykuł sponsorowany nie pragniemy zbyt mocno zachęcać naszych czytelników do zakupu konkretnego produktu. Oni sami mają dojść do takiego wniosku, zatem należałoby zadbać o to, aby informacje w nim ustalone zostały przekazywane w sposób obiektywny.

Uwieńczeniem skutecznego artykułu sponsorowanego jest jego czytelność i atrakcyjność. Dzięki temu czytelnikom jest o wiele łatwiej przyswoić sobie taką ilość nowych informacji. Pomocne będzie podzielenie go na właściwe akapity bądź wydzielone bloki. Przed ważnymi akapitami należy umieścić odpowiednie śródtytuły, które powinny przyciągać wzrok i wzbudzać chęć do zapoznania się z dalszą treścią.

Świetnym urozmaiceniem każdego tekstu okażą się zdjęcia, filmy oraz infografiki (przykładowo. wykresy, tabelki). Należałoby natomiast zadbać o to, ażeby zostały one zgodne z tematyką tekstu i nie przyćmiły jego informacji.

Początek artykułu to zlepek najważniejszych treści, natomiast na samym końcu umieszczamy uzupełniające.

Jakim stylem / językiem pisać artykuł sponsorowany
Cechą wspólną skutecznych artykułów sponsorowanych jest ich łatwość. Bardzo duże wykorzystania znajdują w nich krótkie zdania, pozbawione niezrozumiałych słów, wyrażeń i terminologii. Należałoby być natomiast ostrożnym, ażeby nie nadużywać przyjacielskich zwrotów i form potocznych. Dzięki temu nasz tekst okaże się skuteczny bez zbędnego spoufalania się z odbiorcami.

Polecany jest czas teraźniejszy, pozytywny typ twierdzeń i strona czynna. Unikamy negatywnych sformułować. I co też ważne, unikamy wszelkich błędów ortograficznych, stylistycznych i składniowych. Zanim więc zdecydujemy się na publikację artykułu, poprzednio kilkukrotnie go przeczytajmy.

Leave a Reply